Претражи овај блог

Молитве за болесног човека

Ова молитва је доступан на овим језицима: енглески - шпански.

Замените речи "особа болесна" за име особе коју су молили за. Користите ову молитву да затражи божанско исцељење за мушкарце и жене.


Молитве за болесног човека

Јехова, Бог који лечи.

Молимо вас да прихватите моју молитву у име овог болесног жене. Њено тело је потребна ваша исцељење.

Историја показује да нема ничег немогуће за вас.

Краљ Језекија био близу смрти. Он се молио за вас и ви га чули. Исцелио си га. Дао си му много година живота.

Молимо вас да исцели је кад је послушна Вашим инструкцијама. Ово ме подсећа на Наман. Командант војске. Он је послушао и добио своје излечење.

Желео бих да пронађете особу са твојој моћи исцељења. Лице као Илији. Он се молио за сина удовица. Дечак оживео. Молимо вас да сведе особу тако да се моле за њу.

Псалам 41: 1-3 сте направили лепе обећања. Ови обећања су за добре људе. Молим вас дајте јој снагу. Сустаин је зато што је болесна.

Молимо вас да убеди је да остане скроман. Не дозволите јој грешити као краљ Аса. Краљ је био болестан. Он није тражио твоју помоћ, а он офарбала.

Такође сам благословио лекаре. Ја благослови људе који негујете њу. Нека сви добијају своју мудрост. Помозите им да идентификују узрок болести.

Боже, помози јој разумем ко сте. Помозите јој да понизи к вама. Не дозволите да пати уништење њеног тела.

Ја благослови душу и ум овог болесног жене. Може њена вера буде јака. Кафир неће примити ваш додир излечења.

Дајте јој добар дух. Знам да ће јој помоћи да превазиђу своју болест.

Ја ћу је посетити. Дај ми мудре речи да разговара са њом. Треба јој веру. Помозите ми донесе наду да њен живот.

Желим да је благословио. Дај ми ресурсе да јој помогне да устане из кревета.

Господе, молимо користите свој живот. Желим да јој мазати уљем. Молимо вас да излечи њено тело са својим помазање.

Исусе, верујем у снагу вашег великог имена. Ја ћу ставим руке на болесне. Изјављујем да ће поново добити њено здравље. Нека се ово деси у славу вашег имена.

Свети Дух, помоћи јој разумем. Исус је већ узео јој слабости. Исус је своје болести. Помозите јој верују да би се излечио.

Свемогући Исус молимо чујем ову молитву за болесне.

Читао сам о вашој моћи у Марку 6. пише да људи дотакао границу вашег одеће. Они су добили исцељење. Нека јој га додирнете. Дозволите твоја снага исцељење да тече. Ресторе њено тело болесног.

Цоме Исуса, божанску исцелитеља. Шетња кроз собу где се одмара. Одузме сву болест и болест од ње.

Види и види њено стање. Она треба додир твоје руке. Урадио си ово за мајку Петра у праву.

Исус, Библија каже да многи болесни људи дошла код вас. Исцелио си их. Молимо вас да учине исто за ове особе.

Молимо вас да исцели је кад те прилази. Молим се да увек ће вас пратити где год да идете.

Она вас чека. Смиловат и исцели је од њеног болести.

Отац Бог, нека твој добра воља да се уради у њеном телу и души.

У име Исуса,

Амин.

__________________________________

Срећан сам што си се молио "Молитве за болесног човека"!

Сада позивам вас да другачије молитву. Ово је најважнија молитва. Ова молитва ће имати користи своју вечност.

Прати овај линк:

Молитва за спасење

__________________________________

Шта мислите о овој молитви?

Молимо вас да оставите свој коментар.

Хвала вам

1 коментар:

  1. Ако сте болесни додати ваш захтев молитвени.
    Молимо вас да и своје коментаре и питања.
    Хвала!

    ОдговориИзбриши

Молим вас, оставите питање или добар и конструктиван коментар управо овде.