Претражи овај блог

Јутарња молитва


Ова молитва је доступан на овим језицима: енглески - шпански.

Бог, ја одлучити да почне тај дан са вама.

Долазим до твог присуства свемогући Бог. Ја ћу вам понудити похвале и захвалност. Молимо вас да примите моје молитве као пријатне ароме у вашем присуству.

Ја вам похвалим мог Бога. Ја сам понизи у вашем присуству. Тражим вашу помоћ. Знам да си са мном ми даје своје спасење за овај дан.

Дух Божији, данас ћу бити послушан Вашим инструкцијама. Молим вас помозите ми да урадим вољу Оца.

Данас ће бити почетак мојих најбољих дана.

Ја ћу устати данас да створи нешто ново, лепо и корисно. Свако ће имати користи од њега. Успео си у генези и ја ћу имитирати ваш рад.

Данас ћу обављати послове свом снагом коју сте ми пружили. Ја ћу бити ефикасан, посвећени и професионални.

Бог, нећу се плашити да уради оно што ме питаш. Молим вас, победи своје непријатеље, јер сам послушан теби.

У име Исуса ћу постићи успех. Ја ћу да победим марширају своје битке.

Опростите ми ако сам бунтовна.Последње што желим је да испровоцира свој бес против мене и моје породице.

Опраштам онима који су ме увредили. Дај ми прилику и ја ћу решити своје проблеме са другим људима.

Помози ми да стекне поверење других људи. Свако мора говорити добро о мени.

Господе дај ми свој одредбу. Молимо вас да користите све и свакога да ме благослови.

Данас сам одлучити да елиминише из мог живота све грехе. Ја ћу живети у светости. Да видим твоју славу, своје знакове и чуда.

Морам бити на вашој страни. Желим да живим у сталном победу. Боже, знам да можете учинити велике ствари у мом животу.

Господе, молимо вас да пошаљете вечерас моћну анђела. Командна га да уклони све препреке из мог путу.

Сутра ћу устати да вас узвиси за своје великих побједа. Ја објављујем да сутра моје очи ће видети своје спасење у мом животу.

Ја се обавезују да ће доћи до твог присуства сваког јутра. Ја ћу вам се захвалим и похвалим сте за своје велике милости.

У име Исуса,

... Амин!

_________________________

Срећан сам што си се молио "Jутарња молитва"!

Сада позивам вас да другачије молитву. Ово је најважнија молитва.
Ова молитва ће имати користи своју вечност.

Прати овај линк:

Молитва за спасење


_________________________

Јутарња молитва. Шта мислите о овој молитви?

Молимо вас да оставите свој коментар.

Хвала!

2 коментара:

Молим вас, оставите питање или добар и конструктиван коментар управо овде.