Претражи овај блог

Молитва за Мужа


Ова молитва је доступан на овим језицима: енглески - шпански.

Бог Љубави,

Подижем молитву за тебе.

Молимо вас да ми помогне да нађем доброг мужа. Човек кога могу да волим без резерви. Човек који ће ме волети начин Библија учи.

Не желим да губим време са повременим љубитељима.

Желим да се уједине са човека Божијег. Хиљаду генерације ће доћи од нас. Сви они ће бити благословени деца.

Библија каже да сте направили човека према својој слици и обличју. Молим вас дајте ми мужа који ће се понашати као твој правог сина.

Молим се да ...

Он ће бити добар слушалац.

Он ће бити љубазни и давање особа.

Он ће увек бити спремни да ми помогну кад ми треба.

Он никада неће ми ускратити своју љубав ни не његовом завету лојалности.

Он ће бити у стању да ми опрости кад сам не.

Неће бити човек даје романтичне послове са другим женама. Краљ Соломон није успео на овај начин и његово срце је скренута са тобом.

Он ће увек задржати своју љубавну константу. Он ће задржати своју верну завет са мном.

Он ће бити милостив и саосећајни муж.

Он ће бити човек спор на гнев.

Он ће бити човек који зна како да се боре у животу. Ми ћемо успети.

Он ће се увек сећати да ми покаже своју нежност и љубав.

Његова љубав ће ме утеши у тешким временима у животу.

Његова брига ће ми мотивисати да наставимо.

Његова љубав ће доћи до небеса.

Његова љубав ће трајати цео живот.

Његова љубав се никада неће завршити.

Боже, молим те помози ми да пробуди моје интересовање у свим његовим пројектима и активностима. Желим да знате да сам ја њен истински партнер у животу.

Помози ми да говорим добро колико он воли мене.

Ја објавити да ...

- Само његова љубав ће ме заситити.

- Његова љубав ће ме певати од радости.

- Ја ћу бити у стању да верују у својој љубави.

- Ја ћу се радовати у својој љубави упркос стрепњи и тугу у животу.

- Ја ћу постати тендера супруга, шармантан и лепа његовим очима. Моја љубав ће га заробити све време.

- Ми ћемо живети ловинг једни друге у временима обиља и оскудице.

- Ја ћу цветати уз њега док је живео уверени у својој љубави.

- Његова љубав за мене ће бити бољи од живота.

- Ја ћу уживати у пољупцима својих усана више него вино.

И заједно ћемо пити чашу љубави.

... Амин

__________________________

Срећан сам што си се молио "Молитва за Мужа"!

Сада позивам вас да другачије молитву. Ово је најважнија молитва.
Ова молитва ће имати користи своју вечност.

Прати овај линк:

Молитва за спасење


__________________________

Шта мислите о овој молитви?

Молимо вас да оставите свој коментар.

Хвала!

Нема коментара:

Постави коментар

Молим вас, оставите питање или добар и конструктиван коментар управо овде.