Претражи овај блог

Молитва за жену


Ова молитва је доступан на овим језицима: енглески - шпански.

Велики Бог љубави,

Тражим твоју помоћ. Слушај ме.

Признајем да не знам ништа о истинској љубави. Треба ми твоја мудрост.

Тражио сам стварну жену. Нисам је нашао.

Боже, све знаш. Знаш ко ће бити савршена жена за мене. Помози ми да нађем жену врлине.

Ова ситуација изазива проблеме и беде у души.

Молим те доведи ме код ње. Помогли сте Исаку да пронађе Ребецу. Помогли сте Јакову да се састане са Рејчелом. Водич и ја!

Такође разумем да морам да радим свој део. Морам постати човек према вашем слици. Знам да ће тада добити свој благослов.

Ја се молим за жену; и ја ти обећавам ...

- Ја ћу стрпљиво чекати за њу.

- Увек ћу показати своју нежност.

- Ја ћу бити спреман да опрости и враћање.

- Нећу је игнорисати. Увек ћу слушати њу.

- Ја ћу бити милостив према њој. Спор на гнев и обилан љубави.

- Нећу имати повремене послове са другим женама. Знам да ће преусмерити своје срце далеко од моје жене.

Моја љубав ће јој се придружити. То ће издржати до краја.

Моја љубав према њој ће увек бити константна.

Моја љубав према њој ће доћи до небеса.

Мој завет ће остати веран.

Моји пољупци ће је задовољити.

Она ће веровати у мене.

Наша љубав ће премашити друге задовољстава у животу.

Помозите нам да расте стабилно љубав. Помозите нам вежбају опроштај.

Помозите нам елиминишу међусобне дјела. Желим лове и не мржњу.

Ја нисам савршен човек. Али ја се молим да она никада неће ме мрзети.

Тешка времена може доћи. Не дајте нам подијелити једни од других.

Желим да будем као ти Исуса. Желим да будем први који ће вам помоћи када јој затреба.

Боже, желим да будем храбар човек који може поштовати.Муж јој се диви.

Молим се да никада неће ми ускратити своју љубав и верност.

Ја благослови да буде неко ко ме подржава у мом раду.

Ја је благословио тако да она може да цвета са мојом љубављу.

Ја благослови јој да постане супруга која брине за нас.

Ја благослови јој да остане дивна жена.

Изјављујем да ће ме само њена љубав задовољи у сваком тренутку.

Боже, благослови нас. Тако ћемо уживати у чарима љубави заувек.

Благослови нас у циљу формирања породицу. Дај ми своју мудрост и воле да омогући.

У име Исуса,

Амин.

_______________________________

Срећан сам што си се молио "Молитва за жену"!

Сада позивам вас да другачије молитву. Ово је најважнија молитва.
Ова молитва ће имати користи своју вечност.

Прати овај линк:

Молитва за спасење


_______________________________

Шта мислите о овој молитви?

Молимо вас да оставите свој коментар.

Хвала!

Нема коментара:

Постави коментар

Молим вас, оставите питање или добар и конструктиван коментар управо овде.