Претражи овај блог

Молитва за новац


Ова молитва је доступан на овим језицима: енглески - шпански.

Бог неба и земље,

Апсолутни власник свих злата и сребра. Призивам ваша помоћ у мојим финансијама.

Господе, молимо помножите производа мог рада. Морам да платим своје дугове и живе достојанствено.

Желим да напредују. Желео бих да наследи имовину мојој деци једног дана.

Свестан сам да ће добри и лоши пута до свакога. Признајем да те требам!

Помози ми да будем паметан и мудро у свим предузетништва.

Гиве ме:

- Интелигенција да студирају и уче. Морам да разумем како управљати и инвестирају.

- Твоја мудрост. Морам бити у стању да одбије новац када то није добро за мене.

- Способност да уради поштено пословање. Не желим да вас осрамотити.

Бог, ти заслужујеш одличне слуге. Желим да будем у стању да произведе двоструко просек.

Желим да будем ефикасан у свим подухватима. Ваше поверење на мене ће расти. Ви на крају ће ми веровати више него што ми је дао првобитно.

Не зависи од новца. Ви учили у своје ученике. Ја сам твој ученик сада.

Само ће ми ваша мудрост даје живот. Новац неће.

Нећу желим понашати као ласкавац. Нити изговоре да добију новац од других.

Помози ми да схватим да ...

- Новац није мој пријатељ.

- Ја никада не треба да волим новац. Папир не може заситити душу.

- Љубав према новцу је корен свих зала.

Људи који прижељкују новац се преусмеравају од вас. Многи зла десити са тим људима.

Бог, држи ме од радије новац него тебе.

Један од ваших ученика те издао за 30 сребрњака. Он је тада извршио самоубиство.

Кееп ме из лошом репутацијом.Углед особе која воли паре.

Уместо тога, ја ћу користити свој новац да вас узвисити. Помоћи ћу са изградњом и одржавањем вашег храма.Место где се ваше име обожаван. Бићете узвишен усред друштва.

Боже, обећавам ти то ...

- Ја ћу се вратити новац ако примим више него што би требало. Нећу задржати новац који припада неком другом.

- Нећу волим новца. Ја ћу бити задовољан са оним што имам. Обећао си ми; "Ја никада неће напустити нити оставити вас".

- Нећу радити као зеленаш. Нећу се понашати као зајмодавац са својом браћом и сестрама. Нећу им наплаћује камату.

- Увек ћу платити своје раднике на крају сваког дана. Не желим да идем са тобом плаче. Не желим да буде осуђен за грех против њих.

- Никада нећу прихватити новац да повреди људе. Много мање на тај народ Израела.

- Нећу прихватити нелегално стеченог новца. Знам да ће ускоро завршити.

- Нећу прихватити мито било које врсте.

- Нећу поткупити судије и власти.

- Нећу проститутке своје тело. Нећу добити профит од проституције. Нећу вам дати понуду од тих добитака.

Већ сте ми дали много благослов. Знам да ће ми дати више. Ја ћу бринути о њима са верност.

Помозите ми да организујем своје финансије. Желим да будем у могућности да поделим са другима.

Желим да будем као ти Господ. Неко способан да се размножавају благослов. Способан да заситити глад гужве.

Желим да будем помоћник другима. Неће бити захтеван у мојој заједници.

Ја ћу служити људима са љубављу. Није за новац.

Ја више неће бити надмен. Сада сам понизно кажем, "Ако Бог да, ја ћу успети!"

У име Исуса,

Амин.

_____________________________

Срећан сам што си се молио "Молитва за новац"!

Сада позивам вас да другачије молитву. Ово је најважнија молитва.
Ова молитва ће имати користи своју вечност.

Прати овај линк:

Молитва за спасење


_____________________________

Шта мислите о овој молитви?

Молимо вас да оставите свој коментар.

Хвала!

Нема коментара:

Постави коментар

Молим вас, оставите питање или добар и конструктиван коментар управо овде.